PDA

Ver la versión completa : Pernoctar en calaf



ccriells
31/08/2011, 11:13
Hola compañeros, tengo pensado este fin de semana ir a Calaf con motivo de la Fiesta Mayor y como no sé si han inaugurado el area que estaba proyectada y aparte que cuenta, segun parece, con solo cuatro estacionamientos, me pudierais informar del tema o de otra alternativa. Seria la noche de sabado a domingo. Gracias con antelación.

TINUC
31/08/2011, 11:25
El área nueva no se si está operativa pero aquí te dejo las coordenadas de la que había, creo que hay 5 plazas.
Decimal: N 41,73306 / E 1,52667
Sexagesimal: N 41º 43' 59'' / E 1º 31' 36''

ccriells
31/08/2011, 13:52
Gracias compañero, como tambien me he puesto en contacto con el Ayuntamiento de municipio y me han contestado paso copia para conocimiento general.
"
Bon dia Joaquim,

Des de l'Ajuntament de Calaf ens han fet arribar la seva petició per estacionar la seva autocaravana a Calaf la nit del dissabte al diumenge de la Festa Major. Informar-lo que per ara l'àrea d'autocaravanes encara no està a ple funcionament, de totes maneres, preguntaré a l'Ajuntament a veure si li podríem obrir l'àrea d'autocaravanes. Tant bon punt tingui la resposta, li faré saber.

Si no fos possible utilitzar l'àrea d'autocaravanes, pot aparcar al C/ Francesc Macià, on l'aparcament és ampli. Li adjunto plànol dels carrers de Calaf per si pot ser-li d'utilitat.

Atentament,

La verdad es que por diligencia y amabilidad un 10 para Calaf.

TINUC
31/08/2011, 18:22
Pues gracias por la información y un aplauso para Calaf. :icon_aplausos::icon_aplausos:

Xavi_ZixxeR
31/08/2011, 19:13
Nosotros dormimos en Calaf hace 2 semanas, de camino hacia Sant Joan de l'Erm.
Nos costó un poco encontarla porque nos metimos dentro del pueblo en vez de seguir la c carretera... Era medianoche. Al final la encontramos, más que pinta de "todavía no está en funcionamiento" tenía pinta de "ya no está en funcionamiento". Estaba cerrada con un candado en cada una de las 4 plazas, cada una tiene su cadena. Cada plaza tiene una cuarta parte de parque, con un par de bancos. La pica y el grifo tenían pinta de llevar ahí años sin usarse. Leimos en la web, en una especie de "recorte de periódico" (un extracto de una noticia local), que había que pedir la llave en la oficina de turismo o similar, pero a esas horas nos limitamos a aparcar en la explanada de enfrente y pernoctar ahí. Por la mañana pasó la policía local, nos observaron pero no nos dijeron nada.

ccriells
01/09/2011, 14:16
Pues un 10 para el Ayuntamiento de Calaf pues me han contestado a mi mail con lo siguiente:
"Finalment, l'àrea de caravaning de Calaf si que estarà oberta durant els dies de la Festa Major. No s'ha de demanar la clau enlloc, ja que la deixaran oberta perquè, si venen autocaravanes (com és el seu cas) hi puguin aparcar. L'àrea d'autocaravanes es troba la C/ Berlín cantonada amb C/ Pius Forn.

Si per a qualsevol cosa no fos possible aparcar a l'àrea d'autocaravanes, recordi que pot aparcar al C/ Francesc Macià.

Adjunto plànol de carrers de Calaf, que l'altre dia me'l vaig descuidar d'adjuntar.

Atentament,".
Este fin de semana nos vamos de Festa Major a Calaf.

TINUC
01/09/2011, 22:44
:icon_aplausos::icon_aplausos::icon_aplausos:

ccriells
02/09/2011, 15:23
Nuevamente se ha vuelto a poner en contacto conmigo la Oficina de Turismo de Calaf para ofrecerme el avituallamiento de agua. Sabado pasaré para agradecerles la amabilidad y servicio prestado. Os paso copia del mail

"Bon dia Joaquim, Comentar-li finalment que, si necessiten disposar d'aigua corrent durant la seva estada a l'àrea de caravaning de Calaf, han de passar a buscar la clau a l'Oficina de Turisme, i tornar-nos-la el diumenge abans de marxar (per tornar la clau, l'hauran de tirar a la bústia de l'Oficina de Turisme, ja que diumenge de la Festa Major tindrem tancat).

Recordin que per aparcar i pernoctar a l'àrea de caravaning no els caldrà venir a buscar cap clau perquè ja estarà obert.

Moltes gràcies i bona Festa Major!"